2020 |
Michailidis, T. In: MusEd. Μουσείο-Σχολείο-Εκπαίδευση, no. 2, pp. 105-119, 2020. Abstract | Links | BibTeX | Tags: school libraries @article{Michailidis2020b, Η παρούσα διδακτική πρόταση αποτελεί μια διαθεματική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου της Λογοτεχνίας, καθώς επιχειρεί να προτείνει ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των διδακτικών στόχων και μεθόδων, με σκοπό την ανάδειξη της Σχολικής Βιβλιοθήκης ως εκπαιδευτικό μέσο. Το διδακτικό σενάριο εφαρμόστηκε στο Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά, το σχολικό έτος 2019-2020, σε τμήμα της Γ΄ Γυμνασίου και εκτείνεται τυπικά σε όλο σχεδόν το πρώτο τετράμηνο (μέσα Οκτωβρίου-αρχές Ιανουαρίου), έχοντας ως βασικό στόχο να αναπτυχθεί η φιλαναγνωσία στη σχολική κοινότητα. Εμπλέκει τη μέθοδο project, τη συνεργατική γραφή σε ψηφιακό περιβάλλον (Google Drive) και την οργάνωση μιας ιδιαίτερης παρουσίασης βιβλίων του παγκόσμιου και εγχώριου λογοτεχνικού κανόνα από τις ομάδες των μαθητών, χρησιμοποιώντας αρχές δημιουργικής έκφρασης και θεατρικής ανάγνωσης. |